veckans planer


Ska göra rätt mycket under lovet så tänkte berätta lite om mina planer hitills.
Måndag - Boda Borg (Boda Boo) med en jävla massa folk. Pallar inte rabbla upp alla. Men det ska bli jävligt nice, massa spöken och sånt ju. Rätt barnsligt, men ändå.
Tisdag - Klipptid vid tre, grymt skönt att äntligen bli av med allt det slitna. Sen vid fem nån gång blir det lasergame med det gamla laget. På det en fet pizza. Kommer bli helt galet!
Onsdag - Tar bussen till nävekvarn med Klara, där kusinerna bor. Kommer röja där hela dagen. Eftersom vi inte träffat dom på jättelänge ska det bli superkul!
Torsdag - Jag fyller äntligen 15. Byxmyndig och allt ju. Oj oj. Hahahah.
Sen i helgen nån gång ska jag förmodligen träffa sysslingen Ellen om hon kunde.
Ungefär lite så ser det ut, gillar att det händer så mycket, så att man inte bara ligger hemma och inte gör någonting, det är bara okej någon dag. Men absolut inte alla.

Nu ska jag faktist borsta tänderna och sen krypa ner under täcket och kolla på vd. Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0