that should be me making you smile


Har varit rätt upptagen i helgen, därav min dåliga bloggning.
I fredags sov jag ju som sagt hos Ellen, jättemysigt vare. Vi snackade och skrattade i mängder! Grymt. Åkte hem nån gång runt ett i lördags kanske.
Hjälpte mamma med maten och så. Sen fixade jag mig inför kvällen. Tog bussen med Klara till arnö runt halv sex, därifrån gick vi sen till Kari och Marie. Elin fyllde år så hela tjocka släkten var där. Blev mycket lek och skratt med lilla Filippa, hihi. Jaja.

Imorse väcktes jag av att Emma ringde, så vi åkte och kollade fotboll runt tolv, träffade även Maggi och Johanna där! När jag kom hem började jag städa lite på rummet (läs:vilket tog typ 3 timmar eftersom jag gjorde massa annat emellan..). Nu har jag precis ätit och tänkte sätta igång att plugga. Kommer väl gå sådär. Efter det, duschen och vd. Skola imorn igen då, jättetaggad, fast ne. Men pusss vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0