I'm not gonna miss you

Hej på er! Onsdag idag vilket innebar att sluta tidigt i skolan. Direkt efter vi slutat tog jag bussen till nyk där jag mötte upp Frida, Hanna, Lovisa och Alicia.
Gick på stan i timmar med Frida och Hanna och vi hade det jättekul. Hittade present till Alicia, en tröja och ett halsband. Är mycket nöjd. Ni får kanske (om jag kommer ihåg dvs.) se bild imorn.
Efter stan tog vi bussen hem och jag drog hem och åt, sen till Frida direkt för att plugga lite och äta lite mockarutor. Blev faktist rätt mycket gjort så är iaf klar med idrottsrapporten nu, skönt!
FML. Nån kävla idiot har hackat min fb!!!!!!!!!!
Vi hörs nån gång, nu vart jag på dåligt humör. Godnatt eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0