det vi mest av allt vill ha, är något som aldrig kan bli vårt


Vaknade runt halv tolv
, duschade och åt lunch. Efter det har jag bara degat framför datan. Men nu ska jag röra på arslet och börja fixa mig lite, ska nämligen träffa Ellen idag.

Helgen har varit grym på alla sätt och vis. I fredags var det ju som sagt fest hos Alicia.
Spelade med andra ord. Körde klassiska sanning och konka. Skruvade ner skyltar. Åt i mängder. Skrattade tills vi fick ont i magen. Hittade på roliga överaskningar. Raggade på killar. Bankade på bordet. Snackade och jaa allt det där.
Snackade fram till tre då vi somnade direkt.
Vaknade runt tolv då vi bara degade i sängarna och var allmänt störda. Blev hemskjutsad nån gång runt tre.
Träffade Frida runt fem, snackade och skrattade och var väldigt trötta båda två. Tog iallafall moppen till ica runt sju och köpte lite gott till kvällen. Sen vidare hem för att äta. När jag sen kom tillbaka till Frida var även Maggi där. Vi åt en jävla massa, både chokladpudding och chips.. Låg i Fridas säng och skrattade onödigt mycket. Försökte busringa men lyckades inte särskilt bra.. Det har varit en hel grym helg helt enkelt!

Känner att det vart lite mycket text, så ska inte utsätta er för mer babbel nu. Ha en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0