viktig information typ

Tänkte bara säga att det inte går att kommentera på min blogg och har inte gjort det på ett tag nu. Jag vet själv inte varför då jag både återställt kodmallen och gjort om i stilmallen.. 
Är lite trött på blogg.se faktist. Lovisa tipsade mig om att börja blogga på devote så det är kanske ett alternativ. Kommer isåfall även ha kvar den här bloggen då jag någon gång kanske ångrar mig och vill tillbaka.
Nej nu låter det som att jag ska byta, men jag har inte bestämt mig. Ska tänka lite på saken så återkommer jag när jag bestämt mig! Tills dess får ni stå ut med att det inte går att kommentera (vilket är jättetråkigt, både för er och för mig..). Om nu inte nån riktigt kunnig skulle kunna fixa det.
Men vi får helt enkelt se. Ville bara att ni skulle veta, att jag liksom lagt märke till att det inte går att kommentera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0