sometimes i get this feeling


Ska när som helst ta bort sminket och borsta tänderna
, sen krypa ner under täcket och sova hur jävla länge som helst. Är sjukt trött. Kom hem från fest hos monkan för typ en timma sen. Var skitkul, dansade hela jävla kvällen!
Dunkade så hög musik att grannarna kom och klagade..

Efter boda borg igår (vilket var jättekul) hade jag och Frida pyjamasparty at hennes hooouse. Låg och skrattade som aldrig förr tills vi fick magknip typ. Somnade ovanligt tidigt för att vara oss. Vaknade runt elva, duschade och så. Sen bestämde vi oss för att skippa frukosten för att äta på kina. Haha, så sagt och gjort. Vi tog moppen till stan och jag svär, kinamat har aldrig varit godare. Rullade därifrån bokstavligt talat. Efter det lodade vi på stan tills jag skulle klippa mig. Skönt att äntligen bli av med allt det slitna. Sedan drog vi till ramdalen och mötte upp hela laget för att sen åka in till nyk där vi skulle köra lazergame. Var sjukt kul och mitt lag vann BÅDA gångerna.
Efter det en fet pizza (inte okej med både kinamat och pizza..). Sen hem och tagga för fest hos monkan!

Imorn tar jag och syrran bussen in till kusinerna, så ingen uppdatering där heller (känner att det blivit dåligt med sånt på sistonde).
Nu ska jag sova, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0