you're wonderful

amen hallååå!
sorry för dålig bloggning, har haft fullt upp, typ. + att jag varit döö-trött efter praoen och så.
praoen idag var som vanligt, kommer in till nyk runt 10.30, checkar in stan och så.
sen börjar jobbet. diskar, torkar, skalar en jävla massa morötter, plockar undan, pantar burkar. aa, sånna saker.
efter praoen: kollar stan igen, nogrannare. vill ta med mig alla affärer hem. men har inga pengar. sörjer lite för det och klagar en jävla massa för emma & stina.
tar en glass på donken som belöning. springer till bussterminalen för att inte missa bussen. får ett skrattanfall då och då.
aaah, det är typ så mina dagar i nyköping ser ut, hahaha ;)
har även hittat lite grejer. kommer bilder när jag har "shoppat" klart, så att ni får allt på en och samma gång.

idag fick jag med mig en bok hem från åhléns, Ego Woman - Carolina Gynning, fick den för bara sextio riksdaler, då den annars skulle kostat tvåhundratjugo. så jag är nöjd.

åt en semla förut, vet att det var fettisdagen igår, men den smakade precis lika bra nu!
egentligen gillar jag inte semlor, mår så illa efter ett tag. men lite mer än en halv tröck jag i mig iaf, och det var väl gott, iaf helt ok.

nu ska jag mysa ner mig i soffan och läsa min undrebart braiga nok, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0