your smile is killing me

jääääääääääääääävlar vad längesen det var jag bloggade. jag beklagar. men ni får faktist stå ut ett litet tag till, för jag måste få en ny hårddisk to my computer och det e på gång nu...
jag har ju även haft fullt upp med skolan, massa läxor & prov, träningar, matcher, och såklart vännerna!
men ska försöka bättra mig ändå...
var iaf på bio igår med emma, fanny, stina, sora, andré & wille.
vi hade skitkul faktist, vi såg i'm number four. kanske inte världens bästa film, men helt okej, haha ;)
härlig kväll med grymt folk!
och idag äre match!
TAGGGGGGAAAAA!
så nu ska jag börja byta om och så, vi hörs nog, snart hoppas jag, puuuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0