skoldagen

skoldagen har varit grym. jag skojar inte.
på morgonen hade vi hemkunskap, jag jobbade med sora & vi skulle baka muffin med glasyr.
gick jättebra... hehe.
sen direkt efter det träslöjd då jag och stella gjorde en nyckelpiga, helt fail. men men.

haha, i slutet av dan hade vi idrott då vi skulle dansa vals och foxtrot..
jag dansade med kevin typ hela tiden och jag kan bara säga att vi ägde ut alla...typ.
nää, men kul var det.

kom ut från duchen för ett tag sen, var ju boxning förut.
tänkte bara säga att det inte är nån konfirmation imorn - skööönt!
så kommer hem rätt tidigt eftersom vi slutar ett.

nu ska jag fixa det sista, borsta tänderna och så.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0