I had a dream, but the reality was taking over

every day, every night.
the words refuse to leave my head.

hej på er!
slutade tidigt idag, vid ett. och kan ni fatta, jag cyklade till skolan, hehe...
jag är sååå grym. ska ta och göra lite so & matte snart, ligger efter som faan.
men först ska jag baka nåt, kanske kakor, nåt tips på något gott ni bakat?

skolan var väl okej. inte mer. vi hade förfan 2 och ½ timmes arbetspass!
skitjobbigt faktist...
och på morgonen kollade vi på nån jävla tecknad sex-film, jag kan säga att det var liite för mycket detaljer i den, haha ;)

nu ska jag gå och leta upp nåt mumsigt recept. kanske kommer bilder från "bakningen" sen!

btw. fick hem min väska & mina shorts igår, snabbt gick det!
så bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0