just say something


fyfaaaaan så kallt det är ute, seriöst, usch.
blev inget nyköping idag, vet inte riktigt varför, eller asså jag har typ inga pengar, tiden rann iväg och sen så sket vi i det, hahaha.
så istället slängde jag i mig lite våfflor (var ju våffel-dagen i fredags) för att sen ta mig till ramdalen i kylan.
mötte ellen på tempo där vi gick in och köpte lite fika. sen vidare till ramdalen, där fanny & emma också var. svinkallt var det, men kul ändå, hehe.
kom hem för ett tag sen, som en isbit, men nu har jag fått tillbaka rätt temperatur igen ;)
borde plugga nu, engelska-prov på tisdag... fast jag vet inte ens om jag har böckerna hemma.
skitsmart sofia, verkligen.
nää, nu ska jag dra mig uppåt & leta efter engelska-böckerna, pusss

Kommentarer
Postat av: ellen

sv; älskar dig med ♥

2011-03-27 @ 19:48:56
URL: http://eellenaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0