i'm still sick


bild i repris
jag hatar att vara sjuk. nån som vill komma och göra mig sällskap?
skulle inte tro det va, ingen vill väl bli smittad.... vad har jag gjort idag? ingenting, haha, it's true!
jag gick upp runt elva/halv tolv. slängde i mig frukost. glodde på tv. satte mig här.
no-lifer? ja.
nämen, hade faktist tänkt att ta tag i mitt liv nu, hehe. ska nog städa mitt rum, sen ta en uppfriskande varm dusch. och om jag orkar så kanske jag kan ta lite bilder på shoppingen den här veckan, vi får se..
knarkar halstabletter just nu - men det är faktist positivt för dom är asgoda! ;)
näe, nu svamlar jag alldeles för mycket. see ya sometime, bitchies!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Ohh tack ska du ha :)

2011-03-13 @ 19:43:55
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0