huvudvärk, halsont, fryser, förkyld, trött.

som rubriken säger, usch... känns som jag kommer bli sjuk.
skippade därför träningen idag... Praoen var sådär, var på dåligt humör och mådde helt enkelt inte så bra. var litetjurig där ett tag, hehe.
efter praoen gick vi på stan, kollade lite och så. var rätt nice faktist.
btw. jag fick hem mina converse idag! wiihoo :D
nu gäller det bara att betala dom också, hehe, nejmen jag får mina pengar förmodligen imorn, så det är luugnt-

nu borde jag gå upp och äta, men har ingen matlust. Sen måste jag även duscha... just nu vill jag bara lägga mig i min säng och döö, men då skulle ni bli för ledsna tror jag.
vi hörs väl nån gång, antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0