humöret är på botten...


jag älskar min klass som gjorde min dag till ett helvete, puss på er...
asså, seriöööst. jag är så arg.
och jag tar ut min ilska på alla, ska inte göra det egentligen, men det känns bra då..

fick stressa som faan sista lektionen för att hinna klart med so:n.
jag hann - tur det. men jobbigt var det.
sattt säkert i tre timmar med det där jävla papperet framför mig.
gjorde jag nåt? nej.
men jag får väl skylla mig själv då... :(

det var seriöst kaos i slutet. alla målade med tuschpennor på varandra (jag har ett jävla lila streck på kinden, tack stina!). alla typ kasta sudd, skrek, slängde runt möbler, drog in stina och emma på toaletten och dränkte dom med vatten, typ.

aah, kaoooos.
det var min dag det. eran kanske har sett lite bättre ut?

det enda som är bra idag är att det är träning+sol ute ! skööönt.
ser däremot framemot dagen imorn, för då ska vi dansa på gympan & ha "avslutnings-fest".

ska dra nu, kommer bli dålig uppdatering idag sorry, men har fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0