härlig kväll med mina bruttor!

tjabba, kom hem från matilda för två timmar sen kanske? jag, emma, fanny sov där. mysigt.
vi möttes igår kväll och gick till pizzerian (vårt hem, typ). tjockt men så jävla gott!
sen gick vi runt lite ute, gick till emma. sen vidare till matilda. vi hade det faktist jättetrevligt!
snackade om allt mellan himmel och jord, skrattade, och aah. kul vare iaf.
vi somnade runt tre, vaknade runt ett, hahaha ;)
nu är jag hemma, har mest legat och slötittat på tv & ätit fruktsallad, mmmm.
och nu sitter jag här. ska snart hjälpa mamma med maten, sen ta en varm & skön dusch och fixa lite på mitt rum.
ska hoppa över träningen idag, är fortfarande förkyld, har ont i halsen och så.
så det känns bättre om jag vilar och väntar med att träna tills jag är helt frisk!
ska dra nu, men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0