gårdagen & idag

hejsan allihopa!
förlåt om jag inte bloggat på ett tag, men jag har haft fullt upp, typ. nejmen, jag har ju ett liv .. ;)

gårdagen var toppen, festen i skolan blev lite kaos, men det var ändå kul!
efter skolan åkte jag hem, gjorde typ ingenting. men runt sex ? så åkte jag till emma, dit ,matilda också kom efter ett tag. vi kollade lite på film och så, men efter det gick vi till peterslund och mötte linus & andr'e.
haha, vi gick hem till mig för att hämta pengar, för vi skulle käka pizza.
så vi drog vidare till pizzerian och hade det toppen!
efter vi ätit färdigt var vi ute, gick runt lite, körde lite fotboll och så.
sen gick vi till peterslund där vi träffade resten av grabbarna, vi gjorde kanske inte så mycket men det var väl kul ändå.
haha, juste, när typ alla satt i kompisgungan så ramla jag av... asså eftersom vi var så många så fick jag inte riktigt plats, så jag skulle hoppa av. men precis när jag tänkt hoppa av så blev det typ skiiitmycket fart, så jag typ ramlar av och halkar och hamnar under gungan... så mitt vänstra ben gör ont nu, mest låret, buhuhu :(
det blev varje fall en härlig ute-kväll med toppen-folk!

vad har ja gjort idag då?
joo, jag har varit duktigt och rensat, städat och möblerat om lite i mitt rum!
sen har jag även dushcat. och snart när frida kommer hem ska vi ses!

ska dra nu, fixa mig och så.
ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Åh tack, vad glad jag blir :D

2011-03-05 @ 23:49:19
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0