dålig bloggning

vet att jag bloggat dåligt dom senaste dagarna, men nu är det ju så att jag har ett liv att leva. haha, skoja.
men har helt enkelt inte haft tid. skolan har börjat och det suger. vännerna är bäst och just nu är jag frisk!
tummen upp på det!
igår var vi hos uffe & lena på kvällen och träffade hela tjocka släkten! typ..
lekte med fillippa en hel del, ungen är ju bara för söt! sen fick jag även se min lilla syssling hugo, söööt!
idag ska jag träffa matilda, hon hade feber igår, men idag är hon typ frisk, tur för henne ;)
kanske kommer upp bilder på shopping idag, om jag orkar, vill säga.
nee, nu ska jag hoppa in i duschen, sen slå en pling till bästavän.
vi hörs, snart hoppas jag, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0