påväg att bli sjuk?


min adhd-kompis <3
har precis varit på tempo och mött upp emma, vi skulle fixa lite grejer, hann även åka förbi ellen och hämta mitt godis som jag glömde där...
har inga speciella planer för idag, förutom ikväll då jag ska med på match i harg och vara sjukvårdare. låter ju suppper!
vad ska jag mer göra idag? nu ska jag iallafall äta lunch, sen glass till efterätt, här snålar vi inte!
och så måste jag ju duscha innan jag drar till matchen, aja, nog om det.
har förresten sjukt ont i halsen & är hur täppt som helst. inte kul att bli sjuk nu. pga. det hade jag svårt att sova inatt :(

jag har ju glömt att berätta jur sköööönt det är med SOMMARLOV!
grönan i fredags var hur bra som helst. lördagen spenderade jag med min fina vän ellen, som nu är i barcaaa. och söndag blev en dag med familjen för att sedan på kvällen träffa folk. lovely.
nu ska jag fixa mat, chiiiiooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0