mitt sommarlov

tänkte berätta lite för er hur mitt sommarlov kommer se ut!
för det mesta kommer jag vara med fina vänner, ligga på stranden, vara ute på äventyr, ta dagen som den kommer helt enkelt. det är då det blir som bäst.
snart bär det av till grönalund med grymt sällskap, vi har även snackat om lite kanot-äventyr, tältning kommer det defenitivt bli, lite båtäventyr måste också hinnas med!
med sommarlovs-kortet ska vi (vill vi) dra iväg från denna håla och upptäcka nya grejer. vi ska åka till eskilstuna och shoppa loss. vi ska åka till örebro och bada i badhus. vi ska åka till trosa och ta en fika.
            

med familjen
blir det också lite semester. i juli drar vi iväg på 2 hela veckors semester runt om i sverige och danmark. matilda ska med. så äre bah. först drar vi till malmö, blir där några nätter, och så över till danmark ett par dar, så vidare upp till farfar över en helg. seeeen gotland 4-5 dar. detta låter konstigt men kommer bli grymt bara bästavän följer med!

ungefär så ser mitt sommarlov ut. det blir väl mer planer under tiden. låter rätt bra va? det är iaf så jag vill ha det.
jag hoppas ni får ett lika bra sommarlov som jag, men många härliga planer med både vänner och familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0