this is not just a decision


känner att jag fastnar riktigt bra på bild idag....

Godmorgon!
jag vaknade nyligen, och jag är faktist rätt trött, låg och kollade på film igår & skrev med lite grabs, plötsligt vart klockan typ halv fyra, haha...
Så det vart rätt sent, men man måste ju passa på när det är sommarlov liksom, jaja,  sluttjatat om det.
Idag
ska jag träffa min fina vän matilda, vi har lite planer faktist, vi ska gå på bio ikväll, harry potter & dödsrelikerna II. Så innan det ska vi kolla på del ett hos henne, i think ;)
och jag måste ut och springa idag, så jag ska tvinga med henne ut, om vi hinner klämma in det nånstans...

Ungefär så ser min planer ut idag, har ni något speciellt ni ska göra idag?
nu ska jag iaf gå och äta frukost, ha en toppen dag guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0