när du ler, står tiden still


har haft det toppen med mina vänner de senaste dagarna!
i torsdags så träffade jag frida & lovisa på dagen, sen slaggade jag hos lovisa, vi hade det riktigt kul och låg och snackade om allt mellan himmel och gjord ända tills fyra då ögonen svek oss...
vi hade det riktigt bra faktist, fick lite nya vänner och så, hihi ;)
sen igår träffade vi lovisa.k och åkte och badade, det var bara det att när vi kom dit så blev det skitdåligt väder...  sen på vägen hem så hoppade lovisas kedja så vi fick lite äventyr där, haha!
på kvällen träffade jag lite folk hos ellen, mysigt mysigt!

och nu sitter jag här, idag har jag inte gjort något alls, slappat, kollat på film & duschat typ... har även hunnit med att smälla i mig en halv pizza och en halv pommfritt-tallrik , så nu är jag dödligt mätt, seriöst, det känns som att magen kommer att sprängas när som helst ;o
aja, nu ska jag återgå till att kolla på film och dricka cola, cya guys!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Oh, tack så mkt! :D

2011-07-16 @ 22:17:28
URL: http://fannyysphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0