allting du säger är värdelöst, så håll bara käften


Kom hem för ett tag sen och bion var great! Även fast jag itne förstod ibland så hade jag riktigt kul med min gullis. Du är den jag kan lita på mest, den jag kan prata med om allt, den jag kan ha som roligast med, den som alltid finns där när jag behöver dig. Du har allt det där, som en äkta vän ska ha. Därför är du min bästvän Matilda Edlund. Jag älskar dig med hela mitt hjärta.
Nu blev jag nästa lite gråtfärdig här, haha, jag tänker tillbaka på alla underbara/dumma/fantastiska/knäppa/roliga/idiotiska saker vi gjort tillsammans, du & jag.
Det är när jag tänker på alla grejer vi har gjort som jag faktist inser att våran vänskap kommer hålla vääääldigt länge. Alla stunder vi stått ut med varandra. Alla stunder vi tjaffsat, då det i princip räcker med att titta på varandra igen för att bli sams. Allt detta hör till vänskapen, varje gång vi tjaffsar blir vi starkare. Tillsammans. Du & jag. Du förtjänar all den kärlek du kan få. Puss på dig min lilla fis.


Kommentarer
Postat av: din bästis

åhh sofia !! nuu gråter jag. Du är fan den bästa jag har och kommer alltid att vara.. asså jag vet inte vad jag ska skriva jag darrar lite hörru ;) men jag ska skriva en lite mening som betyder allt för mig. DU ÄR DE BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG OCH JAG ÄLSKAR DIG ÖVER HELA MITT HJÄRTA

ÄGGLUND <3 DAHLFJÄRT, DE KOMMER JAG ALDRIG ATT GLÖMMA !!!!

2011-07-18 @ 01:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0