de senaste dagarna....

helluuu, i söndags blev det att sova med alicia, vi hade det riktigt mysigt & skrattade, fotade, spelade in videos & kollade film, treeeevligt ;)
sen i måndags blev det pulka-åkande med alicia & matilda, haha busigt !
sen på kvällen slaggade matildus här, vi gjorde en uber-god fruktsallad & till det vaniljsås, mums , som pricken på i:et kollade vi på avatar, bäääst ♥
man kan inte säga att vi sov mycket den natten, för vi gick & la oss halv sex på morgonen, så då typ gick pappa upp, hehe (a)
sen gick vi upp, kanske två ?
låg kvar i sängarna till tre, då vi åt frukost, sen tog vi en dusch & blev fräscha igen ....
senare träffade vi danny & åkte pulka då med, men vi frös så vi gav upp efter ett tag.
då gick vi in till matilda & spelade wii, haha, jag sög men kul vare ;)
nu sitter jag här & ska göra mig i ordning medans jag väntar på att lovisa ska bli klar, ska nämligen leka med den bruden idag :D
vet inte vad vi hittar på ,men det blir förmodligen nåt kul, vi höres, förresten ,ska försöka fixa bilderna senare ikväll, det är bara det att min mobil inte vill sammarbeta med mig ... men jag får väl ta fram mina tekniska förmågor, hehe.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som kul;) men vem är Matilda & Lovisa??:$ alltså efternamnxd?

2011-01-04 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0