saknar't som faan!

som rubriken säger, saknar verkligen detta, men nästa år, då jääävlar !
hellluu !

kom hem från skolan för ett tag sen, nu ska jag ta mig något att äta.
är superhungrig... sen vid halv sju äre träning också.
rätt lugnt i skolan just nu, men snart drar det igång igen...

på onsdag har vi en tyska teater.
på fredag har vi nån svenska-skit & tyska läxa.
på måndag v.6 har vi läxa i tyska, typ 50 djur,
på tisdag v.7 har vi kemi-prov , ett jättestort, och det menar jag verkligen, torbjörn är värsta djävulen när det gäller prov kan jag lova!!!
sen på fredagen v.7 har vi matte-prov på två kapitel !! torbjörn där igen..

så snart är det bara att ligga i igen då, usch, jag orkar verkligen inte.
det är ju så sjuukt tråkigt!

nu ska jag fixa mig en macka, sen oth, sen träning.
chao bitchies ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0