måndag!

brist på rubriker, haha, jag vet.

dagen idag var rätt bra faktist, lite seg bara men annars helt ok !

svenska-hel-teater-no-lunch-tyska-musik-no

haha, det låter som skitmånga lektioner ju .... teatern vi var på var väldigt skum & en gubbe spottade på mig, dom orden får räcka, haha ..

vid halv sju äre träning i brevik som faktist ska bli kuuul !

det är faktist skitskönt för vi har inget plugg nu, förutom tyskan, men den skiter jag i just nu ... ;)

så nu ska jag ta mig nåt litet att äta, sen tror ja jag ska bänka mig framför oth, myys.
vi hörs, förmodligen efter träningen, pusss

Kommentarer
Postat av: lotta

svar; nej... tyvärr blev det inte ben & jerry. men jag fick gräddkola! och ojsan vad god den var! :D <3

2011-01-24 @ 19:23:27
URL: http://kkonig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0