kläder & annat från bloppis!

jag funderar på om jag ska köpa lite kläder, dom här nedanför, till ett paket-pris på ca.600 kr.
allt är från en bloppis, men vad tycker ni ?
allt är även i väldigt fint skick, så det är ju inte direkt gammalt eller så.
men släng gärna in en kommentar och hjälp mig, är det värt pengarna??
av dom här vill jag ha: kanske dom båda jeansshortsen, sen dom gråa mjukis-shortsen längst ner näst till vänster (bredvid dom turkosa).
kanske dom ljusa.
den här är bara kanske.

det enda jag är helt säker på att jag ska köpa är väskan, behöver en, den är jättefin, och jag får den till ett bra pris!

men som sagt: släng gärna in en kommentar och berätta för mig vad du/ni tycker att jag ska köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0