helgen !

helgen var gryyyym !
i lördags gjorde jag inte mycke, så det var kanske inte så kul, men jag typ, städade, duschade & pluggade lite faktist, på en lördag, jag vet !!!


sen i söndags så var jag först i nyköping med alicia, där jag köpte en bh, ett par jeans & en deo, hehe, bilder kommer....
lite senare kom också lovisa in till nyk, då blev det att springa till bion & skämma ut oss totalt medan vi försökte se harry potter, haha, piiiinsamt !

idag har jag inte gjort mycket, skolan, på hemkunskapen bakade vi bullar,mmmm ;)

sen när jag kom hem försökte jag plugga, men misslyckades totalt...

så var det dags för träning, som var rolig men gick sådär ...

nu ska jag ta en snabbdusch, sen fixa lite inför imorn, sen ääntligen sovaaaaa (a)

pusssss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0