gårdagen & idag

haaaj, igår så kom matilda hit vid fem kanske ?!
då duschade jag en snabbis, haha, tre minuter, matiiiildaaa !
sen tog vi klaras cykel & jag skjutsade henne (i spöregnet!) ner till tempo, där köpte vi gottigott till kvällen.
sen kollade vi lite på fångarna på fortet, men efetr ett tag blev det för tråkigt, så vi satte oss & körde bilspel, hehe... jag lovar att vi typ höll på att kissa på oss av allt skratt ;)
hon gick väl hem runt tolv & tvingade ig att följa med en bit, och tillslut gjorde jag som hon sa... haha, vi låg i snön ett tag & skrattade så att tårarna rann, lyckat.
tack tjejen, jag älskar dig ♥


nu har jag precis fixat mig klart typ, idag ska jag va med matilda & lovisa, toppen !
vet inte vad vi hittar på, kanske blir att åka till ramdalen & glo på cupen ett tag, men vi får la se !
nu ska jag iaf försöka fixa lite med bloggen, som ni ser ser den lite konstig ut just nu ... men vi hörs, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0