f-ö-r-a-l-l-t-i-d, eller ?


god eftermiddag !
eller säger man så... ??
kom hem för ett tag sen från skolan, rätt skön dag ändå.
hade hemkunskap sista (elevens val) då jag och emma gjorde pasta carbonara, mycket mumsigt !

sen så fick vi sluta tidigare, så jag & matilda kunde ta bussen hem kvart över istället för tjugo i ;)
det var bara det att vi fick springa en bit för att vi skulle hinna, men det gjorde inte så mycket, haha.

nu ska jag ta mig nåt att äta (trots att jag fortfarande är proppmätt sen carbonaran..) sen ska jag plugga lite tyska.

senare vid sju så äre träning, så ska sätta lite fart nu ... ;)

men vi hörs väl nån gång antar jag, P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0