duschen nu, sen : sovaaaaa

hittade den här finfina bilden från träningslägret -09 ...

hejhejhej, dagen idag har varit GREAT !

varit på ramdalen & kollat fjuttboll med lovisa & matilda, riktigt kul faktist !
vi satt & kommenterade alla & skrattade en massa + att typ alla spelare fick ett eget namn, haha charlotte pirelli x)
haha, vi åkte även lite skridskor.... 

jaja, det var bra iaf, nu ska jag duscha, sen ska jag fixa det sista inför imorn, tror jag tar bussen & käkar frulle där med mina underbara tjejer !
sen imorn på kvällen har vi ju träning, men jag kanske slänger in ett iblägg innan den, om inte, efter...

men vi hörs väl då, puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0