bajsa på skolan -.-

tjabbaaaaa, sitter & pluggar för fullt , so -.-
ska nog ta mig ut i köket så mamma får förhöra mig, hehe .

skolan var jobbiiig, långa tråkiga lektioner som .sög.

men nu sitter jag här & tänker på hur kul min lagkamrater måste ha när dom boxas, men inte jag, nej, för jag sitter hemma & pluggar...... oooh, pallar inte skolan.
ska fan va hemma imorn. helt seriöst. jag, ellen & matilda, sådeså !

sen idag fick vi också reda på att vi skulle ha engelskaprov på torsdag, man ba : HALLÅ ?!!! VI HAR JU FÖRFAN VÄRLDENS STÖRSTA SO-PROV DÅ !!!!!!

men damp-lärarn sket i oss ...
nu ska jag begrava mitt huvud i mina finfina papper, hoppas ni får en lika rolig dag som jag .... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0