vilka hästtjejer!


har vi förändrats nånting, HAHA?

haha, ridningen igår var nog det roligaste på länge.
aa, det måste vi göra om brudar!

idag har jag varit med bästavän.
åkte till henne runt elva. så vi käkade frukost tillsammans, mycket mysigt.
sen bakade vi en kladdkaka & kollade på film.

nu är hon typ hos sina kusiner eller nåt & jag ska snart äta.
sen ska vi träffas ikväll och förmodligen sova.
blir lite skoj imorn, det är tyvärr inget jag kan nämna här nu, det får ni se imorn istället.. ;)

nu ska jag nog fixa lite med bloggen (som ni ser är den förändrad!!)
det ända som är kvar nu är typ en header & lite små-detaljer.
men jag kan typ inte fixa en header nu, för jag har inga bra bilder... 

ska stänga ner skiten nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0