min fredag


min fredag har faktist varit toppen.
fick tillbaka no-provet loch jag hade mvg-lite stolt.
sen hade vi matte-prov, som gick mindre bra, men vi får hoppas på det bästa!

gympan var den roliigare på länge, kanske inte riktigt själva grejerna vi gjorde.
men jag skrattade som fan.
och nu är det äntligen loooooooov!
blir typ som lov TRE veckor framåt, för nästa vecka är det "kärleksvecka" i skolan och veckan efter det har vi prao, som kommer bli grymt!

efter skolan har jag inte gjort mycket alls, typ suttit vid datan, haha, men ska göra nåt nu.
har klickat hem lite kläder från hm, bla. en jacka på rea:n.
och snart kommer ju min väska, converse, jeansshorts & mjukis-shorts också! :D

ska fixa lite nu, men vi hörs!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0