it doesn't matter how fast you run, the paint will always run faster..


sitter just nu med engelska-boken framför mig, försöker träna in några glosor...
har sedan jag kom hem typ pluggat kemi, suttit och skrivit anteckningar & så, till det gjorde jag en suuupergod smoothie ;)

skolan idag var okej, inte mer än så.
tisdagar är alltid jobbiga..

no - hel - teknik - matte - lunch - so - idrott

på hel:en satt jag & stina och lyssnade på soras musik och försökte sjunga på thailändska, men han förstod inte ett ord... :(
äcklig lunch vare, nån fisk.. sen på so:n orkade jag inte lyssna, skönare att sitta & tänka vare idag!

nu är jag iaf hemma & ska när som slänga i mig lite mat.
senare vid sju äre ju spinning, taggaaa !

imorn efter skolan ska jag & stina in till nyköping för att fixa prao, förmodligen på nån restaurang eller nåt, haha.
så jag skippar konfirmationen, aa.

juste, idag när jag var påväg hem från busshållplatsen kom frida och mötte mig, hon hade varit jättegullig och köpt det där uggle-halsbandet till mig, så hon ska få pengar av mig.
vart iaf supernöjd!

bild får ni nån gång, när min data funkar...
på all annan shopping okså ;)

nu ska jag dra, men slänger in en härlig låt, P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0