ingen tematräning för mig...

hej allihopa!
det blev ingen tematräning för mig idag, då jag vaknade av att mitt huvud bara dunka.
kändes seriöst som att det skulle sprängas!
dock lite bättre nu då jag tagit alvedon...
så jag ska vila upp mig rejält nu ,eftersom monicas fest är ikväll, och den vill jag ju inte missa!!
jag snackade me firda och hon hade också ont i huvudet, så vi kanske ska ut och gå en liten promenad eller nåt, så att vi får frisk luft ;)
sandra slaggade över här inatt, hon orkade inte gå hem vid typ ett, haha.
tidigare idag så kollade vi på en mass area-kläder från hm, och vi valde ut en massa fina saker som vi var påväg att köpa... men sen när vi väl kommer till kassan står det att typ allt är slutsålt.
fyfan vad arg jag blev, liksom det stod inte först.
ooooh !
men jaja, jag ville verkligen ha dom sakerna :(
kan slänga upp lite bilder på en del av det.
nu ska jag höra av mig till frida & göra mig i ordning.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0