i'm so confused, what happend?

tjosan!
känner att det var ett tag sen jag skrev här, förlåt....
men som sagt har jag ingen dator, och den här nere är helt cp...

i tisdags hade vi no-prov, det gick faktist mycket bättre än förväntat!
nöjd.

igår var dte konfirmation och vi fick göra typ jävla gips-masker på varandra, kul vara men lite läskigt faktist, man täckte liksom över hela ansiktet, ögonen & munnen också!!!

aja, idag i skolan hare vart ganska bra.
chill på engelskan då vi inte hade nån lärare.
hon kommer inte bli så glad när hon kommer tillbaka kanske, med tanke på hur det nu ser ut i klassrummet.
men så kan det gå när man lämnar oss ensamma! ;)
sista lektionen hade vi hemkunskap och bakade bullar, muuums !

tog precis en bulle & lite mjölk & satte mig med matteboken (har ju stort prov imorn), men jag gav upp. som vanligt...
så nu sitter jag här istället!

träning idag på konstgräs klockan sju, kallt & halt, men aa.
ska dra och få i mig lite mat nu så hörs vi kanske senare. P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0