hemma från träningen

kom nyss hem från en sådär jobbig träning, haha, den var egentligen inte jobbig alls, vi körde bara en massa teknik.
men det var bara det att det gick rent ut sagt skit för mig, så aaa...
men nu ska jag varje fall äta lite, sen hoppa in i duschen.
skolan idag var fan den jobbigaste dagen på länge.
höll allvarligt på att somna där i början (speciellt på no:n, då vi kollade på en film om torskar, som sög..)
sen höll mitt huvud på att sprängas, funderade tom. på att gå hem ett tag.
men som tur var så blev det bättre framåt dan, det blev däremot inte lektionerna, tyvärr.
nu ska jag äta.
imorn äre kort dag & konfirmation, så kanske drar till fannys farmor direkt efter skolan, så blir isåfall ingen bloggning förrän jag kommer hem, men det står ni väl ut med ? ;)
P U S S

Kommentarer
Postat av: veronica eriksson

Sv: Tack tack tack tjejen!

Din ord värmer otroligt, blir så glad :)



Hahah jag gillar din stil, keep it going!

Tusen kramar!

2011-02-01 @ 20:14:39
URL: http://vveronicas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0