hemma från konfirmationen

min allra fina bästa vän ♥
heeej allihopa !
kom precis ,typ, från matbordet.
vi slutade senare på konfirmationen för att vi skulle ha sexual-kunskap med carro & hennes två kompisar, haha, rätt kul faktiskt.
skolan idag var great, men det var bara för att vi sluta tidigt + att min grupp slapp visa upp tyska teatern idag, eftersom hannes fortfarande är sjuk.. haha, så rätt chill faktiskt !
inte mycket plugg just nu heller.
eller bara tyska, fredag & svenska fredag.
sen kommer ju proven typ nästa ? näst nästa vecka, kanske det var ... men dom skiter vi i nu.
för nu ska jag lägga mig i min säng & kolla oth, skööööönt.
vi hörs väl imorn, träning btw.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0