hata no hata no hata no hata no hata no hata no

har precis pluggat lite no... gick väl sådär.. orkar verkligen inte läsa mer om dom jävla syrorna & baserna.
seriöst, jag pallar inte...
så jag gav upp och satte mig vid datorn istället!
bra val sofia!

träning vid halv sju, så ska kolla med nån om skjuts och så.

har inget vettigt att skriva.
haha, juste, vi hade musik idag, och då bestämdes det att jag, sora, hamza & kanske emma ska sjunga till våran låt vi valt, vi ska nämligen uppträda för alla andra åttor, haha.
misslyckat, aa.

jag skrattade mig igenom sista lektionen, då slapp jag plugga no iaf...

emma ringde till chili nam nam idag, haha, så nu ska jag, stina & emma praoa där.
det kommer ju gå braa.... hrm...

nu ska jag sluuutaa, men vi hörs kanske efter träningen, om inte huvudet är i no-boken .... ;)
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0