gårdagen

god förmiddag ?
haha.
tänkte berätta lite om gårdagen för er faktist, lalaal.
åkte in till nyk med brudarna vid tolv kanske?
hade superkul där inne faktist.
men kom bara hem med ett linne.
haha, hade bara 40 kr. dom pengarna gick tll mc'donalds ;)

sen blev det att ta farväl av fanny, eftersom den fusk-bruden åker til thailand idag.. :(
kommer sakna dig hjärtat, men ha det bäst! ♥

på kvällen åkte vi in till uffe & lena, för att fira lena & niklas, blev riktigt skojsigt faktist!
fillippa den sötnöten var väldigt k

idag ska jag sova hos ellen-pellen-dellen-bästa-syssling.
ska bli ur-mysigt eftersom vi inte träffats på suuuperlänge, om man bortser från igår alltså... ;)

så nu ska jag fixa mig, duscha och såå.
sen måste jag fixa lite saker.
sen bär det väl förmodligen av till nykööööping.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0