freeeeeeedag!

min fredag har varit lugn & skön!
började med att jag vaknade runt elva. fixade mig & dushcade och så.
vid två hade jag klipptid.
det blev super-kort & fult.
men, that's life.

efter att jag & klara klippt oss gick vi och fikade på birgers medans mamma klippte sig.
muuuuums ;)
efter det gick vi mest runt och tittade.
gick in på eurostore där jag köpte en deodorant & ett par sockor, haha.

efter det vara mamma klar, så vi gick och handlade.
nu sitter jag här och aah.
ska nog ta fram min godispåse och kolla lite på let's daance ;)

imorn ska jag va med matilda.
hon sover även över här på kvällen, myysigt !
haha, vi kanske ska bowla med the family också, niiice!

men nun ska jag draaaaa.
vi hörs nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0