emma blir byxmyndig!

vill slänga in ett stoooort grattis till min fina vän emma som blir femton idag!
det var henne vi skulle fira idag.
såhär gick det till:

jag sov hos matilda igår. imorse gick vi upp runt kvart över nio (haha, vi fick lite bråttom sen..) vi fixade oss, åt frukost och så.
sen vid typ tio i tio tog vi bussen till emma.
utanför hennes hus mötte vi stina, haha, lite sen var hon så vi typ frös ihjäl, hehe...
väl där gick vi bara in i huset och upp till emmas rum där vi sjöng för henne & satte på en ögonbindel och lite andra fina saker, tex. en tomteluva....
hihi, vi klädde på henne & packade hennes väska.

så bar det av till bussen igen, den kom typ precis när vi var framme, tur!
busschauffören var helt knäpp, så det tog rätt lång tid att åka.
han åkte fel och allting, tex. så åkte han mot femöre istället för mot centrum, så han fick vända.. x)
jag måste också säga att emma satt och sjöng "en busschaufför, en busschaufför det är en mann med glatt humör" typ hela vägen, och inte alls högt, verkligen inte...

vi gick av vid d-skolan.
haha, gissa vart vi skulle ta henne? till boda borg, HAHA...
på vägen dit fick hon åka lite kundvagn och grejer, kul!

väl på boda borg hade vi riktigt kul *& jag fick ont i magen av skratt!

en toppen-dag helt enkelt!

träning ikväll, men jag är dööööööd -.-
ska dra nu, ni får bilderna snart, om jag orkar hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0