älskade bussar ♥♥♥♥♥

fina gamla bilder man hittar ibland...

heej!

kom hem från skolan för ett tag sen.

jag & matilda fick bara lite damp när vi missa bussen. så jäävla klantiga.

bussen skulle gå typ kvart över tre, så vi typ sprang skitfort till busshållplatsen, när vi var typ 20 meter ifrån så ser jag bussen åka förbi, toppen.

så vi sprang som faaan, jag med matildas jävla tegelsten till väska på axeln, för att hon inte orkade bära den längre..
vi sprang till d-skolan, och precis när vi kom fram till busshållplatsen så kommer bussen, toppen tänker vi, men icke sa nicke.
vi stod på fel sida va vägen, haha fattar ni ?!

så bussjäveln åkte bara förbi oss.
det var skitkallt ute & jag & matilda höll seriöst på att kissa på oss.

så vi gick till mamma, men när vi väl var där inne i skolan hittade vi inte, inte toaletterna heller för den delen -.-

så vad gjorde vi då ? joo, vi gick till busshållplatsen & väntade & väntaaaaade.
& frös & typ kissade på oss.

tillslut kom bussen. vilken lycka.
men jag var argggggh ...

haha, in historia va ?!
vi är så jävla klantiga, hehe..

tänkte bara säga att jag & sara bakade supergoda mocka-rutor idag på hk, muuums :D

nu ska jag fixa mig lite toast & glo på oth & plugga lite tyska.

sen vid sju äre träning, så vi hörs kanske efter den, P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0