datan pajade, typ


älsklingar
ledsen att jag aldrig blogga nåt igår, men det var för att datan typ paja.
men eftersom jag har magiska händer så fick jag igång den nu, gryyyymt!
så nu är jag tillbaka igen. fast egentligen fanns det inte så mycket att skriva om igår, för det hände typ ingenting!
alla var upptagna, så jag hade en tråkig hemmadag.
haha, satt i pyjamas till halv fyra kanske, då jag insåg att jag kanske borde byta om....
jag bestämde mig för att jag skulle plugga, eftersom att allt kommer efter lovet, som sagt, 4 prov + matte & svenska.... jag döööööör.
och jag hade liksom inte ens öppnat böckerna.. so, here we go!
jag satte mig med matten, men min hjärna var alldeles för trött för att tänka. så de var nog mest facit-sidorna som lästes, oops!
nog om det, vad gjorde jag mer? åt, spelade gta, kollade film, åt igen. haha, typ så.
låter riktigt kul va?
nejmen, skönt med en slappar-dag faktist. men idag blir det andra planer, för jag ska träffa sandra nu på dagen, sen ikväll ska jag sleepa med ellen & matilda, vilket kommer bli grymt!
nu känner jag att jag babblar för mycket, så vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0