skolan in my asssss

gókväll , haha :)
är superdupertrött , men måste göra mig i ordning och göra lite tyska , faaaaaaan -.-
pallar verkligen inte seriöst ?
hur många veckor av skolan har det gått egentligen , och jag är redan heeeelt slutkörd .....
hur faan ska detta gå ?!

skoldagen var rätt okej hade so-prov , gick faktist skitabra !, sluta tidigt , lovelovelove .

efter skolan åkte jag,fanny & matilda till fannys farmor , som förra onsdagen , men eftersom hon bor i stan är det så bra , för vi konfirmerar ju oss sen vid typ halv fem , så vi orkar inte åka hem , fram och tillbaka , näe , usch :(
så det är skitbra , iaf .
sen på konfirmationen så slog prästen sönder våra fina krukor vi gjorde sist , för att vi skulle limma ihop dom igen ... asså det har med vårat liv att göra och jgpdsjc, pallar inte förklara ....
nu är jag supertrött och ska göra mig i ordning , det är ju en dag imorn också .. -.-
jaja , godnatt darlings , ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0