säääääng

haha , minns ni ?

heej , skriver bara lite snabbt nu .
matchen igår blev oavgjord , 1-1 , vi var grymt bra , och det gick helt okej för mig , kul vare också !
skolan idag var väl som vanligt om ni förstår vad jag menar ...
sen var det träning nu på kvällen , snacka om att man var seg från igår , men det var en superlätt men rolig träning !
imorn så ska jag kanske följa med klara på stan efter skolan , skulle behöva en hel del ,verkligen .
men vi får se om jag orkar och så , slutar ju halv tre .
annars åker jag förmodligen in på söndag istället , på lördag har vi match , mot södertälje !! :D
usch usch usch , imorn har vi orientering på idrotten , fattar liksom inte varför man ska lära sig att springa runt i träsk efter en karta man inte förstår ,liksom ? vad är det egentligen för mening ?! kommer vi ha nån nytta av det sen eller ?!
jaja , nu ska jag sova , innan jag somnar här , bajs på att jag har ont i nacken också , usch , kan knappt vända huvudet åt vänster håll , jdckjfhcksdjcmlsajc .
ska avsluta här , vi hörs , godnatt sov gott ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0