prutttt


bästavän

ojojoj , inte bloggat på länge , men det har typ hänt något med bloggen ?
typ med menyn , ska fixa det , kanske gör om ALLT .
spelat match idag , borta mot triangeln , förlust med 5-1 .. :(
gick sämst för mig + att det hände nåt med mitt knä i andra halvlek ...
aja , revansh(?)-sugen är jag iaf :D
nu kommer viktor och klara snart hem med pizzaaaaaa , sen blire att mysa framför film helaa kvällen , mamma & pappa är inte hemma .
så nu ska jag dunka musik och passa på att fixa lite i mitt rum ,och försöka göra nåt åt designen .
usch , borde plugga so också ,bläää , prov på onsdag ,demokrati och politik  .. -.-
jaja , nu ska jag göra det jag borde , säger godnatt redan nu , hoppas ni får en lia trevlig kväll som jag .
pussss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0