mätt & belåten :D

hajhaj :D
kom nyss från matbordet så nu är jag tjock & fet .
skolan har varit rätt skön , förutom idrotten -.-

klassråd - matte - idrott - språk - lunch - svenska - slöjd

på idrotten hade vi friidrott ... så grymt tråkigt asså !
haha , hoppade lite häck & längd och stötte kula , säämst .
sen i slutet skulle alla springa 800 meter .
om man typ klarar det på 3 min , så får man mvg i någon grej vi ska göra snart .
jag & emma sprang in på typ 3.35 , men vi kan bättre !
så jag satsar på mvg ! ;)
nu ska jag ringa ett samtal , sen kolla idol , pusssss

juste , vi har match imorn , mot södertälje !
KROSSA
men vi har inga avbytare (tror jag) , men so what ?!
vi tar dom ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0