läxor,prov,plugggggg = uuuuuuuuuuusch

galen bild på mig och käre syster

fy fan säger jag !
fullt med läxor och prov .
här får ni en lista med dom :
1.engelska-prov imorn
2.engelska glosor + text till torsdag , (ca.55 st glosor !?)
3.tyska glosor till fredag
4.matte läxa till fredag
5.svenska- prov , fredag v.40
6.matte läxa v.40
7.no-prov fredag v.41

helvetes jävla cp-skola .
serisöst ,jag orkar inte längre .
slutpratat om det , då vet ni ju iaf varför jag inte blggar så mycket , jag har fullt upp , som ni kanske förstår .
läxor , prov , träningar , matcher , kompisar , newbody + lotter (haha ,nån som vill köpa eller ?)


dagen har vart rätt skön faktist .
svenska - hel - hemkunskap - lunch - musik - no

på svenskan skrev jag klart mina personbeskrivningar , vi ska skriva deckare ...
på hel:en jobbade jag matte ett tag , sen kom nån och snackade med oss om prao:en och gymnasiet och sånt .
sen hemkunskap , jag jobbade med stella & maggi , vi gjorde ost-och skinkpaj , riktigt lyckad och god blev den allt !
så lunch, var proppmätt så åt inget .
på musiken , spelade vi in , haha , det lät förjävligt ,om man nu får säga så ;)
och så sista lektionen - no .... lite okoncentrerad i början bara , men sen så gjorde jag iaf klart en sida av frågorna .
sen jag kom hem har ja väl typ gjort klart matteläxan , nu sitter jag med engelskaglosor , sen är det bara tyskaglosorna & svenskan kvar ... -.-
men jag har iaf en sak att längta till ikväll , IDOOOOL ! :D

ska fortsätta plugga nu , pussssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0