fotbooooooooll

heeeej !
kom hem från tha tråkiga school för ett tag sen , hihi .

älska onsdagar då vi slutar ett !
dagen har sett ut såhär:
hel - so - matte - tyska - lunch - klassråd

jag och emma , eller rättare sagt emma fick lite pms på varann på klassrådet .
men that´s life , u know ;)
haha , annars har dagen varit rätt okej .
just nu sitter jag och taggar söööööööönder till matchen ikväll , vi ska möta triangeln ,så jävla revansch-sugen så det är inte sant !
ska bli så jävla härligt att vinna ;)
matchen börjar kvart över sju , tror jag , men samlingen är vid sex , så det är lååångt kvar .
funderar på att baka nåt ?
haha , kanske kladdkaka eller muffins ?
aja , vi får se .
juste , jag ska visa er två jackor och lite annat som jag vill beställa , ska prata med mamma om det sen .
jag mååååååååste ha det där , blir nog att åka till nypan och shoppa i helgen ;)
ska äta nåt nu , pusssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0